Durata de livrare: 1-2 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice a comenzii, pentru produsele expediate prin curier rapid
Ulei de motor complet sintetic pentru utilizarea pe parcursul întregului an, special conceput pentru noile motoare ale camioanelor conform cerintelor Euro IV, Euro V si Euro VI , dotate cu sisteme de tratare a gazelor de eşapament si filtre de particule de funingine (DPF/ CRT). Combinatia intre uleiurile sintetice si aditivii de ultima generatie, garantează un coeficient de frecare excepţional de mic si astfel reduce semnificativ consumul de carburant.. Deasemena garantează o protectie deosebită impotriva uzurii şi curatenie optimă in motor. Este recomandat a se utiliza la motoarele pe motorină.
Proprietăţi:
- vâscozitatea mică a uleiului reduce considerabil consumul de carburant;
- stabilitate ridicată a peliculei de ungere, protecţie mărită la uzură;
- împiedică formarea reziduurilor în sistemul de admisie a turbinei de supraalimentare;
- împiedică "polizarea găurilor";
- domeniu larg al temperaturilor de utilizare;
- comportament foarte bun în cazul pornirii la rece;
- rezistenţă deosebită la forfecare şi îmbătrânire;
- se poate amesteca cu uleiurile de motor comercializate uzual;
- proprietăţi de detergent şi de dispersie deosebite;
- menţine foarte curat echipamentul de răcire a aerului de alimentare;
Corespunde şi satisface următoarele clasificări şi specificaţii:
ACEA E6-08/ E7-08
API CI-4
MB 228.51
MAN M3477
Renault RXD, RGD, RLD-2
Volvo VDS 3, CNG
MACK EO-N
Deutz DQC III-10 LA
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
MAN M3271-1
Mack EO-M Plus
MB 226.9
Cummins CES 20076/20077
Caterpillar ECF-1-a
MTU TIp 3.1
DAF HP-2
Caracteristici tehnice:
Clasa de vâscozitate : 10W-40
Densitate la 15 °C : 0,86 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C : 89.0 mm2/s DIN 51562
la 100 °C : 14,0 mm2/s DIN 51562
Indice de vâscozitate : 162 DIN ISO 2909
Punct de aprindere : 240 °C DIN ISO 2592
Punct de curgere : -33 °C DIN ISO 3016
Număr ASTM de culoare : L3,5 DIN 51578
Cifra bazicitate totala TBN: : 7.8 KOH/g DIN ISO 3771
Pierderi prin evaporare : 8,5 %-din greutate DIN 51581
Cenusa, sulfat : 1.0 g/100g DIN 51575
Domeniul de aplicare:
Special conceput pentru noile motoare intens solicitate ale camioanelor conform cerintelor Euro IV si Euro V, si Euro VI dotate cu sisteme de tratare a gazelor de eşapament si filtre de particule de funingine (DPF/CRT). Top Tec 4050 in majoritatea cazurilor poate fi compatibil sau folosit neamestecat in camioane mai vechi cu norme Euro II şi Euro III.
Mod de utilizare:
Trebuie luate în considerare indicaţiile de utilizare ale producătorului camionului sau al motorului în cazul unor intervale de schimb ale uleiului normale sau îndelungate. Recomandat a fi folosit numai în cazul motoarelor diesel.
Cantitate: 20L
Vascozitate: 10W40