Ulei de motor modern cu conținut de cenușă scăzut și vîscozitate scăzută, de ultimă generație, pentru utilizare pe tot parcursul anului.
Combinația de uleiuri de bază parțial-sintetice produse prin tehnologie de sinteză, împreună cu cea mai nouă tehnologie de aditivi
garantează un ulei de motor care oferă o protecție excepțională împotriva uzurii, reduce consumul de ulei și consumul de combustibil
asigurând în același timp o lubrifiere rapidă a motorului. Anumiți producatori de vehicule au nevoie de un ulei de motor cu aceasta
specificatie pentru utilizarea filtrelor de particule diesel (DPF), pentru a asigura durata de viață maximă a filtrului
Proprietăți:
- economii mari de combustibil
- penetrare rapidă a uleiului
- potrivit pentru filtrele de particule diesel DPF
- protecție excelentă la înaltă presiune și uzură
- protecție excelentă la coroziune
- funcționarea lină a motorului
- stabilitate excelentă la forfecare
- menținerea curată a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile
Specificații și aprobări:
ACEA C2 ∙ Peugeot Citroen (PSA) B71 2312
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculelor care necesită următoarele specificatii:
Fiat 9.55535 -DS1 ∙ Fiat 9.55535 -GS1
Date tehnice:
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-30 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 50 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 9,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 175 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C >= 2,9. mPas ASTM D 5481
Punctul de Curgere <= -39 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 10,9% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592
Număr de bază total 7 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat ≤ 0,8 g/100g DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) L 5,5 DIN ISO 2049
DOMENIU DE UTILIZARE
Ideal pentru cele mai noi motoare diesel și benzină, cu sau fără tehnologie cu mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare,
precum și cu sau fară răcire a aerului de supraalimentare (LLK) și filtru de particule diesel (DPF). Pe lângă utilizarea în diverse vehicule
de la PSA, precum și Fiat / Alfa Romeo (motoare TwinAir și MultiAir), acest ulei de motor poate fi utilizat și în vehicule de la alți
producători care necesită un ulei de motor cu această specificație. Adaptabilitate remarcabilă pentru utilizare în autoturisme cu gaz
(CNG / GPL)