Ravenol SMP 5W-30 este un ulei de motor integral sintetic realizat prin tehnologia Clean Synto® si Mid SAPS pentru ultimele modele de autoturisme cu motoare pe benzina si diesel, cu sau fara turbosuflanta, si masinille de transport cu un interval extins de schimb de ulei.
RAVENOL SMP SAE 5W-30 are un pachet complex de aditivi cu un continut redus de cenusa ceea ce-l recomanda spre a fi utilizat in autoturismele moderne, diesel sau pe benzina. Are excelente caracteristici de pornire la rece, consum redus de ulei si emisii poluante reduse. Utilizand acest ulei durata de viata a filtrului de particule si a TWC va creste.
A fost realizat special pentru a reduce consumul de combustibil la motoarele EURO IV si EURO V cu interval normal sau extins de schimb de ulei (pana la 50.000 km sau la 2 ani).
RAVENOL SMP SAE 5W-30 este obtinut prin formularea sa cu uleiuri de baza cu index de vascozitate ridicat. Comportamentul excelent de pornire la rece asigura o lubrefiere optima si in siguranta in faza de rulare la temperaturi scazute.
Datorita economiei semnificative de ulei, RAVENOL SMP SAE 5W-30 contribuie la conservarea mediului prin reducerea emisiilor poluante. Uzura minima extinde durata de viata a motorului.
Note applicative:
RAVENOL SMP SAE 5W-30, datorita compozitiei specifice, este foarte potrivit pentru utilizarea pentru mai multe dintre cele mai recente cerinte OEM.
Specificatii:
ACEA C3, API SM Energy Conserving
Testat si aprobat de catre:
VW 504 00 / 507 00 (for Europe and North America), Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6,
BMW Longlife-04, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508,
Mercedes Benz 000 989 89 01 10, MB-Approval 229.51, MB 229.31,
Porsche C30 (Cayenne V6 – exceptie China si Cayenne Diesel),
Fiat 9.55535-S1,
Chrysler MS-11116.
Caracteristici tehnice: RAVENOL SMP SAE 5W-30 ofera:
economie de combustibil
Mid SAPS (continut redus de cenusa sulfata, fosfor si sulf)
excelenta protectie anticoroziva si indice de vascozitate ridicat chiar si in conditii de rulaj la viteza mare, durata de viata a motorului extinsa
pornire usoara la rece chiar si la temperaturi de – 25 °C
stabilitate foarte mare a filmului de ulei in conditii de temperaturi ridicate
tendinta scazuta de evaporare – consum redus de ulei
fara depuneri in camera de combustie, in zona pistonului si a supapelor
neutru pentru materialele de etansare
interval extins de schimb de ulei – protejeaza resursele naturale