RAVENOL VMO 5W-40 este un ulei de motor sintetic MID SAPS realizat prin tehnologia CleanSynto® care asigura un coeficient redus de frictiune intre piesele in miscare din motor.
RAVENOL VMO SAE 5W-40 este special conceput pentru utilizare in motoarele diesel si pe benzina, prevazute cu injectie directa multipunct (motoarele pe benzina) si sistemul Pumpe Duse (motoare Diesel).
RAVENOL VMO 5W-40 are un indice de vascozitate exceptional pentru un ulei din clasa 5W-40 asigurand in acest fel o stabilitate a vascozitatii atat la cald (consum redus de ulei-evaporare scazuta) cat si la rece (pornire usoara – lubrifiere ridicata a pieselor din rampa superioara a motorului, tacheti, supape, ax cu came, etc).
Datorita economiei de combustibil RAVENOL VMO 5W-40 contribuie, prin reducerea emisiilor, la conservarea mediului. Uzura minima prelungeste durata de viata a motorului. Este potrivit pentru intervale extinse de schimb al uleiului, in functie de cerintele producatorului.
Avand un continut redus de cenusa si un indice de vascozitate ridicat, RAVENOL VMO 5W-40 asigura o functionare corespunzatoare a filtrului de particule (DPF) si a filtrului TWC pe o perioada foarte mare de timp. Indeplineste standardele cerute de normele de poluare EURO IV si EURO V.
Note aplicative:
RAVENOL VMO 5W-40 este un ulei de motor integral sintetic, cu frictiune redusa, dezvoltat special pentru motoarele pe benzina sau diesel ale autoturismelor si autoutilitarelor cu sau fara turboalimentare. Datorita compozitiei specifice, RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste cele main oi cerinte OEM.
Specificatii:
API SN/CF, ACEA C3
Testat si aprobat de catre:
BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Audi/Volkswagen G 052 167 M2, VW 505.01, G 052 167 M4 (MX), G 052 167 M6 (MX), BMW 81 22 9 407 002, BMW 81 22 9 407 029, BMW 81 22 9 407 547, Mercedes Benz 000 989 82 01
Caracteristici – RAVENOL VMO 5W-40 ofera:
- Economie de combustibil
- Excelenta protectie antiuzura si indice de vascozitate ridicat
- Pornire usoara la rece, la temperaturi scăzute sub -30° C
- Functia hidraulica este asigurata la toate temperaturile
- Mentinerea filmului de lubrifiere in conditii de temperaturi ridicate
- Tendinta de evapoare scazuta:consum redus de ulei
- Fara depuneri in camera de combustie, pe segmentii pistoanelor si pe supape de admisie/evacuare
- Neutralitate fata de materialele de etansare
- Interval extins de schimb