Durata de livrare: 1-2 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice a comenzii, pentru produsele expediate prin curier rapid
Ulei motor modern multigrad. Special dezvoltat pentru flote de vehicule mixte. Uleiuri de bază de înaltă calitate și cea mai recentă tehnologie de aditivare garantează rezerve maxime de performanță și protecție excepțională la uzură pe intervale extrem de lungi de schimbare a uleiului. Testat pe motoare cu convertoare catalitice și ideal pentru vehicule cu sau fără turbosuflantă pe gaz.
Proprietăți
- intervale de schimb de ulei extrem de lungi
- potrivit pentru toate motoarele diesel.
- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant
- stabilă la îmbătrânire și vâscozitate stabilă
- rezistență excelentă la uzură
- testat pentru utilizarea cu convertoare catalitice
- previne „lustruirea alezajului”
Clasificări şi specificaţii:
ACEA E7 • ACEA A3 • ACEA B4 • API CI-4 • API SL • Allison C4 • • Global DHD-1 • JASO DH-1 • Mack EON • MAN M 3275-1 •
MB-Approval 228.3 • Renault Trucks RLD-2 • Volvo VDS-3
Liqui Moly recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a • Caterpillar ECF-2 • Cummins CES 20076 • Cummins CES 20077 • Cummins CES 20078 • Deutz DQC III-10 •
John Deere JDQ 78A • Mack EO-M Plus • MB 229.1 • MTU Typ 2 • Renault Trucks RLD
Caracteristici tehnice
Clasa SAE 15W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,875 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 100,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,4 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -25°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -20°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 148 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,7 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -30°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,7% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L 4,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare
Ulei all-season. Dezvoltat special pentru vehiculele comerciale cu motoarele Diesel fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat, de
asemenea, pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare
Se vor respecta prescripţiile de exploatare ale producătorilor de autovehicule şi de motoare.
Vascozitate: 15W40
Cantitate: 20L