Durata de livrare: 1
Lichid de frana RENAULT DOT4+ Class 6
Pentru functionarea in parametrii optimi al autovehiculului Dumneavoastra specialistii nostri recomanda utilizarea pieselor originale Lichid de frana Renault DOT 4+ ESP Class 6 500ml 7711575504.
Piesa auto Lichid de frana Renault DOT 4+ ESP Class 6 500ml 7711575504 va fi verificata de noi in programul original Dacia-Renault astfel in cat produsul original cel veti comanda se va potrivi in proportie de 99%.
Compresibilitate scazuta
Lichidele de frana trebuie sa mentina compresibilitatea la un nivel scazut si sa ramana astfel chiar si atunci cand temperatura sau presiunea variaza.
Punct de fierbere constant
Apa/umiditatea se regasesc in toate sistemele de franare. Umezeala patrunde in diverse moduri. De exemplu, pe cabluri si etriere se poate forma condensul. Pe masura ce etrierele si cablurile se incalzesc si se racesc in repetate randuri, se produce condensul, in urma caruia ramane umezeala/apa. Cu timpul, umiditatea e captata in interiorul etrierelor si pe suprafata cilindrilor principali.
Punct de inghet scazut
Pentru ca sistemul de franare sa functioneze uniform si in siguranta, lichidul de frana trebuie sa-si pastreze o anumita viscozitate la temperaturi variate, inclusiv la frig extrem. Acest lucru e important mai ales in cazul sistemelor dotate cu ABS, controlul tractiunii si controlul stabilitatii.
Lubrifierea componentelor mobile
Atat cilindrul principal, cat si cilindrii secundari ai sistemelor de franare cu disc sau tamburi contin pistoane care trebuie sa se miste liber. Pentru a reduce frecarea si uzura, se adauga poliglicoli in lichidele de frana pe post de lubrifianti.
Compatibilitate cu materialele
Lichidele de frana trebuie sa fie compatibile cu materialele sistemului de franare. De aceea, se efectueaza teste de expansiune ale garniturilor la temperaturi de 70°C si 120°C pe esantioane standard de cauciuc SBR si EPDM, precum si pe anumiti elastomeri folositi de producatorii de echipamente originale (OEM).
Cantitate: 500ML