Nu se aplică în sisteme cu cerinţa de ulei FORD M2C-33F sau G. Se foloseşte şi la sisteme de servodirecţie , cele cu presiune hidrostatică, cât şi alte sisteme hidraulice.
Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii, pentru produsele expediate prin curier rapid
Nu se aplică în sisteme cu cerinţa de ulei FORD M2C-33F sau G. Se foloseşte şi la sisteme de servodirecţie , cele cu presiune hidrostatică, cât şi alte sisteme hidraulice.
Specificaţii:
GENERAL MOTORS 6137 M-78 (DEXRON-II D,
ZF TE-ML 03D, 04D, 09, 11A, 14A, 17C,
CATERPILLAR TO-2, FORD ESP-M2C 138 CJ/166H,
MB 236.6, VOITH 55.6335.32 (G607), MAN 339 type D,
FORD MERCON® (87) n° M900115, PSA PEUGEOT CITROEN, BMW23-3.0 şi 23-3.0
Caracteristici:
Densitate la 15°C kg/m3 873
Vâscozitate -40°C mPa s 48000
Vâscozitate 40°C mm2/s 40
Vâscozitate 100°C mm2/s 8.1
Index de vâscozitate 182
Punct de fierbere, Cleveland °C 190
Punct de curgere °C -43
Caracteristici avantajoase:
Are un index de viscozitate foarte ridicată, şi stabilitate al vâscozităţii foarte bună
Are punctul de scurgere foarte scăzut
Are stabilitate temică foarte bună
Are calităţi contra uzurii şi anticorozive excelente
Calităţile la frecare au fost concepute conform GM Hydramate
Este recomandat spacificaţiei Mercedes Benz 236.6 din punctul de vedere al vâscozităţii
Provenienţă: Belgia.
Momentan, informatiile despre siguranta produsului nu sunt disponibile.
Momentan, informatiile despre producator nu sunt disponibile.
Momentan, informatiile despre persoana responsabila nu sunt disponibile.
Vascozitate: ATF
Cantitate: 1L
Produse Alternative
Frecvent cumparate impreuna
Ultimele produse vizualizate
Newsletter Nu rata ofertele si promotiile noastre
Compara produse
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!
A fost sters din favorite!